Laat je inspireren en doe nieuwe kennis op met Scaling up for Impact, Branding en Human Centred Design.
Op 1 oktober zijn we terug met een extra groot Bakkie Impact. Met een fris programma en keuze uit maar liefst 3 break-out Opstroopsessies om het najaar met vernieuwde kennis en inspiratie in te gaan.
In kleine groepen gaan we uiteen en leren we over 3 onderwerpen waar elke (impact) organisatie mee te maken heeft, en waar iedereen van kan leren:
We sluiten het programma plenair af met een inspirerend en leerzaam verhaal van een Wesley Dos Santos van iKapitein: Rotterdamse impact ondernemer, en natuurlijk met een fijne netwerkborrel.
Door: Scaling up for Impact
Processen maken schaalbaar, mensen maken het verschil!
Kunnen al jouw collega’s de bedrijfsstrategie in één en dezelfde zin vertellen? En als je opnieuw zou kunnen kiezen, zou je dan met hetzelfde enthousiasme elke collega weer opnieuw aannemen?
Het opschalen van je bedrijf en missie gaat niet zonder uitdagingen. Elke groeifase brengt nieuwe problemen met zich mee. Hoe je deze aanpakt, bepaalt jouw succes.
De sleutel? Een krachtig, bevlogen team dat structureel werkt AAN jouw bedrijf.
Tijdens deze interactieve workshop maak je kennis met Scaling up for Impact en ontdek je de volgende stap om jouw impact te vergroten.
Wat kun je verwachten?
Zonder een sterk en betrokken team blijven de resultaten uit. Wil je ontdekken hoe je de bekende Scaling up-tools effectief kunt combineren met de dynamiek binnen jouw team?
Workshopleider: Marieke Harderwijk
Marieke Harderwijk (1989), CEO van Scaleup Impact, werkt sinds 2012 met de Scaling up- methodiek en heeft gewerkt voor diverse scaleups. Samen met Pieter van Osch schreef ze het boek ‘Scaling up, the impact add-on’ over hoe je als impactondernemer jouw missie winstgevend en schaalbaar maakt.
Door: Good Creative Company
Een snelkookpan voor betekenisvolle ideeën
Human Centered Design betekent geloven dat alle problemen op te lossen zijn. Zelfs de neteligste en meest omvangrijke. En het betekent geloven dat de mensen die dagelijks met deze problemen worden geconfronteerd, de sleutel tot die oplossing in handen hebben.
Human Centered Design is een methode waarmee je door empathie en inleving supersnel levensvatbare oplossingen creëert. De perfecte tool voor impact ondernemers dus! Want producten of diensten met echte impact zijn altijd gebaseerd op de ervaring en behoefte van de mensen die ze gebruiken.
Tijdens de workshop laat ik je in bliksemvaart de de basisprincipes ervaren: van empathie opbouwen, via ideeëngeneratie, tot aan het uitwerken en testen van je concept. Zo zul je zien: je hoeft geen ontwerper te te zijn om de principes van Human Centered Design toe te passen in jouw werkwijze of die van je team.
Stap je mee in de snelkookpan?
Berend Katz van Good creative company. Hij gebruikt collectieve creativiteit om maatschappelijke uitdagingen zoals armoede, sociale ongelijkheid en klimaatverandering te lijf te gaan. Door het maken van verbinding en verbeelding brengen we systemen in beweging en creëren we draagvlak en energie. Zo strijden we met onze opdrachtgevers voor een inclusieve, eerlijke en duurzame wereld.
Door: Friends for Brands
Meer info volgt!